Femeia binecuvantata..


“Dumnezeu iti vede potentialul si cunoaste in totalitate ceea ce poti deveni.  Insa El mai stie ca potentialul ti-a fost invaluit in legaturile trecutului tau. Suferinta te-a transformat intr-o alta femeie decat cea pe care a avut-o El in plan. Imprejurarile vietii ti-au modelat felul de gandire, iar raspunsul tau in fata circumstantelor te-a impiedicat deseori sa te ridici la inaltimea potentialului tau. Insa Dumnezeu stie ca in tine se ascunde o Sara, o femeie de la fantana, o Rut sau chiar o Maria. Stie ca, inauntrul tau, se afla o femeie deosebita, care poate face lucrari mari in Numele Lui. Iar El doreste ca femeia aceea sa fie pe deplin libera. Vrea ca potentialul din tine sa fie dezlegat, ca sa poti deveni persoana pecare a avut-o El in gand atunci cand te-a creat,” este scris in descrierea acestei carti “Femeia Binecuvantata” pe site-ul bibliotecii si librariei Agape, carte scrisa de T.D. & Serita Ann Jakes. Imi doresc mult sa citesc aceasta carte. Pare foarte interesanta!!!Din pacate insa, rar am timp sa vizitez libraria Agape. Daca vreuna din prietenele mele sau cititoarele acestui blog detine aceasta carte, o rog mult sa mi-o imprumute, daca va binevoi. Pentru mine, cartile sunt extrem de importante. Viata mea este alcatuita din citirea a sumedenii de carti si fiecare etapa din ea a fost influentata intr-un mod extraordinar de cartile citite. Fara carti ma simt goala pe dinauntu!! Tu cum te simti?? Iti place sa citesti?? E foarte important sa realizam importanta colosala pentru omul nostru interior a citirii cartilor, dar mai ales a studierii cu pasiune a Sfantei Scripturi. Nu uitati: daca aveti cartea “Femeia Binecuvantata”, va rog sa-mi lasati un mesaj. Multumesc anticipat!!!

 

Published in: on februarie 8, 2011 at 8:01 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: http://danieladelibas.wordpress.com/2011/02/08/femeia-binecuvantata/trackback/

Feed RSS pentru acest post.

One CommentScrie un comentariu

  1. si eu ador sa citesc mai ales carti crestine si cele care zidesc mult inima mea nelinistita de multe ori:)


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 155 other followers

